Godmorgon

hejhej, nu har jag nyss duschat och ska snart städa övervåningen och bilen, då får jag PENGAR, haha :D
Sen idag ska jag, mattias och saga fara och se alice i underlandet på bio, i 3D såklart ;) Någon som sett den?
Jag känner mig skita bajsa stressad inför so religion skiten som jag inte fattat någonting av typ!! ;( Jag fattar inte varför christer måste röra till allt så mycket!

Sen blir ju allt så mycket bättre när man vaknar och ser att allt är vitt! vafan?! det är vår! hur kan då marken va täckt med snö!!! ;( det lär väl tina ganska snart får man hoppas!

aja, idag blir det bara att plugga och städa. Filmen börjar klockan 4.

dagens outfit


allt är från HM tror jag, och på tal om HM! jag har fyndat lite saker där, kan visa bilder sedan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0