ett år!

Hejhej, har haft så fullt upp så jag har inte hunnit/orkat skriva, tänkte inte skriva idag heller men eftersom jag haft min blogg exakt ett år idag så tyckte jag att jag skulle skriva ;)

Idag har jag varit med Saga, vi spelade kort, köpte godis och såg innebandy på tven ;) Sen har vi nyss varit hos mormor och morfar och ätit middag, Almas familj var också där. Nu ska jag typ ba ta det lugt och mysa med familjen ;)
orkar inte svara på kommentarerna nu, det får jag göra imorgon istället, hejdå ♥



det är vår så varför i hela satans helvete snöar det ?!:O

Kommentarer
Postat av: Betina

Sv; Tack så mycket! :)

Ja, allt är bra med mig. Med dig med? :)

2010-04-18 @ 10:29:38
URL: http://namlooc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0