godmorgon


lite dålig bild eftersom jag andvände blixt, för de va typ kolsvart ute :P

tjenixen, jag och alma upptäckte nyss en liten pinsam sak xD
vi har tydligen råkat ringa gustav utan att vi visste om de och sen har vi typ pratat helt mycke och jag har typ sjungit en massa xD
så man får ju hoppas att de blir något fel så att inte han kan lyssna påde xD
i alla fall, igår såg jag och alma på a cinderelle story och den är jätte sorglig! :P
fast vi tittade inte så mycke vi höll mest på med mobilen och skickade musik och sånt :P
nu sitter vi och äter papper? normalt?
å snart ska vi typ ladda hem lite musik, hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: O L I V I A

Ingen orsak (:

Hur mår du idag?

2009-09-27 @ 12:18:00
URL: http://picoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0