godmorgon



klockan kvart i sju kom mamma och väckte mig, då va jag typ helt död! somnade inte förränn efter halv 12 igår :( och sen är jag inte så van att gå upp kvart i sju, så jag blundade hela vägen upp och sen när jag kom in i mattias rum så kastade jag mig på sängen xD men då sparkade mattias till mig så då satte jag mig nere på golvet igen. och jag tror nästan att jag somnade om xD för när jag tittade nästa gång så hade han öppnat kalsongerna som han fick av mig, ett svärd som han fick av jonas xD och elvis skivan som de typ va 72 låtar i ;)
så jag fick bara se då han öppnade iron madien skivan  :P och sen hade jag slagit in en enkrona, dryyygt! jag hade typ tejpat runt hela så då ve helt omöjligt att få upp den :P men nu är jag i stort sett klar! :)
ska bara borsta tänderna och packa väskan, tjingtjangtjong! ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Sv: tack detsamma! Jo visst är det bra.

Hur är det med dig? :)

2009-09-24 @ 08:54:29
URL: http://leverlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0