svenska plugg


förlåt för den dåliga bilden men jag klarar verkligen inte av att ta kort långt ifrån så massa saker kommer med xD








en liten bildbomb från när jag och linnea skrev till varandra upp och ner på en svenska lektion ;)

jag har pluggat lite till svenska provet, jag skrev upp alla konstiga ord på ett papper och klippte ut alla konstiga ord och sen gjorde jag tre lappar där jag skrev upp ajdektiv, substantiv och verb och sen la jag dom konstiga orden under rätt spalt eller vad de nu heter xD
de tycker jag va riktigt smart, för nu vet jag vilka ord som hör till substantiv, verb och adjektiv ;)

nu ser jag på SOS gute ;)
och baloo den stackarn kom hem för typ en timme sen och han har kastrerat sig idag så han går runt med en tratt runt huvudet, och ser jätte ledsen ut :( hehe stackarn va? xD

nu hade jag tänkt svara på dom fina frågorna jag har fått ;) eftersom att ida redan har frågat femton fråger så tror jag de är bäst att jag svarar på dom nu innan hon frågar femton till xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag frågar ba 25 till ;)

2009-10-22 @ 20:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0