svar

då hade jag tänkt svara på frågorna från frågestunden så ida inte frågar 40 till!! xD


Favoritaffär?

HM måste jag nog säga :)

vad har du för färg på ditt påslakan
haha jadu, vänta nu, vad är påslakan? xD  juste! :P de är typ vitt med hjärtan på ;)

vad har du för färg på ditt örngott
jag har fyra stycken, men ett ser ut som täcket och sen har jag två blåa och en som de står kram på ;)

vad gillar du för godis
allt xD men mest choklad ;)

vad önskar du dig i julklapp
en dator! och en massa pengar och massa mer ;)

hur många djur har du
jag har bara en hamster och massa fiskar men hela familjen har tsm en hund, en katt, en fågel och min hamster och fiskarna nu tror jag att jag inte glömde nån? :P

hur många hundar har ni haft sen du föddes
om man räknar med den vi har nu så har vi haft tre hundar

har du bara bott där du bor nu
jaa, eller när jag va jätte liten bodde vi i en lägenhet någonstans ;)

vad har du för färg på din datorstol
grå ;) och den gnekar jätte mycke så jag behöver en ny! xD

vad ska du göra i helgen
spela innebandy och äta godis och sova ;)

vad har du tänkt göra på halloween
inget speciellt vad jag vet än i alla fall

har du någon spegel på ditt rum
japp

hur många syskon har du
2 stycken lite små störda brorsor ;)

hur gammla är dom
yngsta är 3 och den äldre är 10

vad heter dom
3 åringen heter jonas och den andra människan(?) heter mattias

har du en egen tv
absolut :)

hur många bh:ar har du
haha Ida lilla de håller jag inte reda på xD 4 sköna kanske xD

har du någon gång använt kjol i skolan
jo de har jag ;) de har väl alla? när man va 6 tillexempel, vad hade man för klädstil då? xD

har du några kusiner
ja tyvärr xD

vad heter dom 
alma, loke, elmer och vilma....

vad gillar du och titta på tv
one tree hill och wallander och massa andra, typ i stort sett allt ;)

vad ska du bli när du blir stor
POLIS :D

har du (din far) tapetserat på ditt rum
haha jag min far har tapetserat mitt rum xD

vilken är din favorit artist
ojj, vet inte...

gillar du youtube
jodåå

har du någon spotify
nepp :(

när städade du ditt badrum sist? xD
hahhaha tror de va en vecka sen, eller de va inte jag de va mamma som städade ;)

hur många bamseplåster har du kvar? xD
dom är slut!! :( jonas sprang in i en grej idag så hans tå gjorde illa sig och de blev värsta blodigt så han andvände upp alla plåster :(

har du facebook ?
nepp

vars bor du?
i sävar

vilken skola går du på?
sävar skola såklart :)

vad har du för hårfärg ?
piss fult, typ blont

vad heter dina djur ?
hamstern heter molly, hunden heter baloo, katten musse, fågeln senap (hahahahah xD vi hade en till fågel förut och den hette ketchup xD xD xD) och fiskarna heter inget ;)

vad har du för färg på ditt rum?
många.... xD

vilka är dina favorit kläder?:)
de är nog mina sköna jeans och en skön kofta och något av alla mina tusen linnen ;)

vilken affär gillar du mest ?
hm, billigt och helt okej kläder :)

vem älskar du ?
de är några de... bland annat du Ida lilla xD

har du vänner som inte bor där du bor? vad heter dom?
ja. Du, men lilla Ida de borde du nog veta xD
vad heter din/dina bästa vän/vänner ?
saga och linnea :) ida du är inte en min vän du är min lilla älskling xD

vad har du för mobil?
en sony ericsson t700 :)

om du hade varit kille för en dag vad hade du gjort då
varit ännu mer knäpp än vad jag är som tjej xD

vilken dricka gillar du mest COCA COLA lr FANTA ?
fanta, helt klart

vad heter din skola?
typ bara sävar skola?

hur gammal ä du?
13

räcker det nu?;)

jaa äntligen xD

jag bjuder på en liten bild på mig med....


för en en gång en seriös bild

höll på i tio minuter för å få en seriös bild som jag inte såg helt drogad ut annars såg alla bilder såg ut så här! xD


mer än 40 av dom frågorna har Ida Åsén frågat! xD
jag tyckte faktiskt att de va riktigt kul med frågestund :) får nog ha de fler gånger, men då vill jag ha ännu mer frågor! xD


Kommentarer
Postat av: iiddaaa

hahaaa xD<333

jag vet att du älskarn mig !!!!!!!!!!!!!!!<3333333333333333333333333333333

2009-10-23 @ 22:17:32
Postat av: ida

nä de vet jag inte :O<33

2009-10-23 @ 22:19:08
Postat av: neaaa

haha, jonas har ärvt att gå in med tån i väggen av dig! xD

2009-10-23 @ 22:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0