spanska


ja jag vet att bilden är lite fel men datorn är så seg så jag orkar inte rotera den xD

nu hade jag tänkt träna lite på spanskan, kommer inte gå särskilt bra men man kan ju alltid försöka ;)
sen har jag även pluggat lite på biologin, (SAGA JAG VET VAD KREPTROGRAMER OCH FANEROGRAMER ELLER VAD DE NU HETER ÄR! xD)

jag pratade nyss med pappa i telefon och dom hade tydligen skadeskjutit en till älg! jäkla klantskallar! de va nån snorunge som typ nyss hade börjat jaga som skadeskjutit den, så nu är dom ute och letar efter två skadeskjutna kalvar.... för dom hittade tydligen kon som dom skadeskjöt igår och då hade dom typ pepprat den xD dom sköt den med 4 skott för att vara söker på att den dog :P
okej kanske inte så intressant :P

hejdå♥

Kommentarer
Postat av: saga

HAHA VAD BRA!;D

2009-10-11 @ 19:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0