pluuugg



jaha i morgon lär de väl börja snöa? :O
i morse då jag vaknade va de värsta regnstormen och 6 minusgrader ute :(
visst kan de va lite mysigt med snö men jag hatar hösten, då har de ju inte ens börjat snöa men de är ändå iskallt? de ända som är bra med hösten är att de börjar så mycke nya program ;)  men de är dåligt att de är flera bra program samtidigt för då hinner man inte se alla xD

vi har typ jätte mycke läxa, nästa vecka har vi tre prov - biologi prov som jag i stort sett inte fattar nåt av, spanska prov och geografi prov. och i veckan har vi fysik prov och sen har vi 22 glosor till onsdag, dryyygt.
så eftersom de är så mycke läxa tror jag att de blir dålig uppdatering men jag ska försöka vara aktiv.
nu ska jag snart gå ner och äta middag, hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0