Innebandyträning

nu har jag ganska nyss duschat, hade ju innebandyträning ikväll och jag hänger verkligen inte med då vi ska pröva nya saker, ulrich måste typ stå och förklara för mig och peka och säga vars jag ska xD
men de gick ändå ganska bra :) men när jag väl fattat hur man gör så byter dom håll och då blir allt fel igen! xD

nu sitter jag och försöker fatta något om eu men de gör jag inte riktigt ;) :(
bokrecentionerna är klar och engelskan, så nu har jag bara matten kvar 10 tal men de hinner jag nog ikväll :)
och på fredag kommer jag ! vi har svenska prov och jag fattar inte ett jävla skit! ;(;(;(
omprov på omprov på omprov lär de bli :( aja hejdå♥

Kommentarer
Postat av: B E L L A ♥

Nää förts blogg.se, sen blogspot sedan blogg.se igen.. (?)

Men spelar de någon roll?

2009-10-20 @ 15:33:40
URL: http://lifewhitbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0