höstlov! :D



äntligen är de höstlov!! :D
nu snöar de halvt :) de är snöblandat regn ;)
jag vill verkligen att de ska börja snöa, de blir ju skoj! :D
jag länktar jätte mycke till julafton :) massor med julklappar och skoj, och jag länktar verkligen efter att få köra skoter och bara slänga sig i snön å vara helt galen och allt sånt härligt :D:D underbart! <33

svenska provet idag gick inte bra :( förhoppningsvis får jag g i alla fall....
om lite mer än en timme är de innebandy träning, och efter den hade jag tänkt svara på frågorna från frågestunden, ångrar att jag inte svarade på frågorna igår kväll! nu har ida frågat 40 stycken!! :O
de kommer ta år å svara på! :P

hejdå ♥



Kommentarer
Postat av: iiddaaa

haha men jag skulle ju bomba med massa frågor <33333

2009-10-23 @ 18:00:22
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0