goddag ;)


blir man inte ganska mycke sugen på melon? ;)

jag tänkte skriva godmorgon men sen såg jag att klockan va lite för mycke för de ;)
jag har varit ute och hjälpt pappa lite å kratta sen har jag lekt lite med baloo men han får ju egentligen inte springa runt å flamsa för han har ju kastrerat sig....
men han slipper i alla fall ha på sig sen där tratten :) han har på sig en sönder klippt tröja istället ;)

idag har vi ju inneabandy match mot ö-vik som vi kommer vinna, e känns lite tråkigt för oss att alltid veta att vi ska vinna xD
matchen är i holmsund, och sen imorgon har vi en till match :)
ne nu ska jag gå ner och se om jag hittar något att äta, hejdå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0