dfgghhhhhhhhhhhhhhhqwerty





tjenamors, sitter här med jonas, lite läxor och varm choklad.
jonas har valt rubriken ;)
om de är meningen att man ska fatta något av papperet om eu så kommer de inte gå bra för mig! :O

idag har de såklart varit skola och då hade vi syslöjd och då fick jag tillbaka mina pyjamas byxor för dom hade betygsatt dom, och då fick jag G, men de va typ för att de är ett så lätt arbete så man kan vara få G....
nu sitter jonas här och tjatar på att vi ska spela bamse, så de är väl bäst att vi gör de ;)
föresten jag tycker att de är väldigt lite kommentarer ;) och sen skulle ni ju kunna rösta på mig här jag är nummer 5.

hejdå

Kommentarer
Postat av: emilia

sv; hih, ja gör det;)

2009-10-13 @ 16:51:35
URL: http://beautyrushme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0