älgjakt...

egentligen hade jag först tänkt lägga in bilderna men de kanske jag inte gör för dom flesta är lite ofräscha så dom som inte tål tarmar och blod kanske inte ska scrolla ner så mycke... xD
de här inlägget kommer bli rusktigt långt känner jag  :P och inte särskilt intressant....

igår var jag alltså på älgjakt och de va kallt!
jag frös om tårna hela tiden + att de va skit tråkigt.

först när vi kom till jaktstugan så blev jag lite sur för polis mona va inte där :(
men efter att vi hade åkt ut till där vi skulle vara så kom mona :)
sen satt vi där på vårat jävla pass i 4 timmar utan att de hände något!
men sen så fick hunden tydligen tag på nån älg men den kunde dom typ inte skjuta för de va så mycke träd i vägen och sen till sist for typ älgen över ån mot mona men hon kunde inte heller skjuta den...
men sen åkte vi tillbaka och gjorde upp en brasa i grillringen som dom byggt och sen kom mona dit och då började hon prata med mig massa :D och hennes pappa pratade med mig också, han har varit högsta polisbefäl :D
och sen har jag pratat med en polis och en från insatsstyrkan :D (mona :P)

sen for vi ut till nå annat pass och frös ännu mer, där satt jag och räknade grenar på ett träd xD kul liv :P
och sen höll jag på pissa på mig, och när jag va som mäst pissnödig så skadesköt dom en älg! så jäkla kasst!!!!!
då blev jag ännu mer pissnödig för då vart de ju spännande :P
och sen hörde vi typ fem skott efter varann och då va de monas klant pappa som sköt fem skott utan att träffa, så himla sämst! :P
men till sist så sköt i alla fall hundförarn älgen och då fick vi åka dit men innan de så åkte jag och pappa till ett skit snuskigt dass vid jaktstugan och så fick jag kissa xD
och sen åkte vi till älgen och hunden hade typ ätit bort allt hår på älgen de såg lite skoj ut :P

sen skulle vi ju få iväg älgen men innan vi gjorde de så fick farfar och pappa skära upp magen på älgen och gräva ut allt som va inne i magen de såg ganska mycke äckligt ut.....
sen åkte vi till jaktstugan igen och där hade dom värsta typ slakthuset ;) och där flådde dom älgen och typ sågade upp den :P men nu ska jag sluta äckla mig och lägga in lite äckliga bilder istället :P men dom som inte tål äcklebilder kanske inte ska kolla :P.....


där är skit coola mona tillsammans med sin skit coola pappa som suger på pricka men han är faktiskt över 70 år ;)  xD



de va iskallt ute!




inälvorna råkade visst komma med..... xD


där sågade dom nog av huvudet :P


stackars lilla söta älg.....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0