20 oktober



tjohopp, nu har jag varit välldigt duktig ;)
jag har gjort matte läxan och pluggat lite svenska! OCH JAG FATTAR FAKSTISKT VISSA ORD! :D
men jag tycker att de är ganska onödigt att man ska kunna present och genus och kasus och sånt, för man säger ju inte direkt ba, jaa nu säger jag de i imperfekt futurum present genetiv form? vem säger sånt? och om jag frågar mamma eller pappa om dom vet vad genetiv och infinitiv och allt sånt så fattar dom ingenting xD

men nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag träna siffror med jonas ;) klå den du! xD
hejdå ♥


Kommentarer
Postat av: emilia

sv: Tack så mycket! Med mig är det bara bra! Själv då? :)

2009-10-20 @ 21:24:13
URL: http://beautyrushme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0