11 oktober



hejhej, mår fortfarande inge bra men jag känner mig inte lika trött :)
men nu har jag dubbelt så ont i halsen, de typ bränner och sen kan jag inte svälja :(
idag skulle jag ju egentligen spela match men de går ju inte nu eftersom jag är sjuk....
så jag får vara hemma och plugga istället och hoppas att dom vinner, men de gör dom nog ;)

på fredag blir de inge skoj för då har vi tre prov, och på tisdag kommer jag dö för då har vi biologiprov! :(
snart borde mitt godis komma från gratisgodis.se ;)

asså jag blir galen under typ 10 minuter som jag har suttit här uppe har de ringt 6 stycken och ingen ville prata med mig! :O två ville prata med mamma och 4 ville prata med mattias! :O men dom har inte fått prata med någon av dom för mamma är ute och går och pappa är på älgjakt ;)
nu ska jag plugga lite, hejdå ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0