vaccinerad!



jaha.. då va man vaccinerad mot svininfluensan nu då!

gjorde ont! lite. ganska så lite men de gjorde ont ibland xD
dom som säger att de inte känns har verkligen fel, de är väl klart som in i helvete att de känns! dom sticker ju in en hel pinne i armen! de går ju bara inte att inte känna de!
men de gör mycke ondare nu, jag sitter och skriver med bara en hand för de värker i vänster... :P
jag gruvade mig hela dagen från när mamma ringde mig på skolan och sa att ja skulle vaccinera mig
men när jag väl gjort de så märkte jag att de inte gjorde så värst ont ändå...
en klasskompis till migs mamma gjorde de.(asså jag kom inte på vars s:et skulle sitta så de blev efter mig xD)

vanlig skoldag idag, förutom att vi slapp sista lektionen för vi hade ingen lärare :)
nu måste jag plugga lite, hejdå♥

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Många som börjar ta sprutan nu ;) (förutom då dom flesta i riskgrupperna som tog för ett tag sen)

2009-11-20 @ 09:14:10
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: A L M A<3<3

Ne köpte den:)

2009-11-20 @ 16:53:49
URL: http://ellamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0