städa städa städa!



nu har jag storstäda! jag har städat enda från 2 till 5! :O
jag har städat mitt rum, hamsterburen och städat ur akvariumet, jag har ju gett bort alla mina fiskar, eller mamma har gett bort alla hennes fiskar som bodde på mitt rum rättare sagt ;) nu får man ju hoppas att de ser likadant ut imorgon på mitt rum :P

så nu är de riktigt rent och fint på mitt rum ;) jag har till och med dammtorkat!! ;)
jag vill ha ett nytt rum! jag gillar inte mitt rum, de är så mycke saker överallt!

vi fick veta engelska provet idag och då fick inte jag nå bra! :(  jag fiick 14 fel! och jag slarvade typ igenom hela provet! :(

snart är de träning så nu måste jag typ plugga lite, hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: nea

men lilla camilla. det är ju inte rummets fel att du har mycket grejer. det är ju du som inte vill slänga något. inte ens hårspännen!! xD

2009-11-16 @ 22:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0