kissemisse





klaga inte på bilderna dom är tagna med mobil kameran å katten va så hungrig så jag ville inte uppehålla den ;) första bilden försökte jag redigera lite på picnik men de blev inge bättre, lika skakig ändå.....

i alla fall, kattens husse eller matte har i alla fall inte kommit hem, den springer fortfarande runt på vägen och jamar, så jag ringde mamma och frågade vad jag skulle göra, då tyckte hon att jag skulle gå dit med lite mat, så de gjorde jag, och den va jätte hungrig! :(
man får ju hoppas att dom kommer hem snart annars tänker jag gå dit med en filt eller handduk, den är så himla kall och nu har de ju typ börjat regna också, å man vill ju inte att den fryser ihjäl...

nu måste jag gå och duscha, skriver senare hur de gick på matchen! hejdå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0