jag kan tänka och spela samtidigt!

jaa, klå den du! ulrich sa att jag va den enda i laget som kunde spela och tänka samtidigt! ;)
hahah, och saga vet inte vad som är bak och vad som är hem, hon backade och sen skrek ulrich till henne att inte backa å då backade hon bara ännu mer! :P
men vi är ändå bäst ;D

nu har jag laddat hem 4 filmer tre bra och en dålig ;) allt om min buske heter den dåliga ;)
tre skäl varför den är dålig;) 1- de är en svansk film och dom brukar inte va så bra. 2-den verkar snuskig. :P 3-okej jag kom bara på två men ändå ;)
tre skäl varför den är värd att ladda hem ;) 1- ola rapace är med  2- ola rapace är med 3- ola rapace är med ;) hahah, men eftersom han inte är med i wallander så får man trösta sig med andra filmer som han är med i ;) asså jag tycker att han liksom bara kan upplivas i wallander och sen vara någon helt annan och sen kan johanna också återuplivas (fast på riktigt) och så kan hon också va med, då är ju allt suvve ;)



nu ska jag sluta babbla och toppa håret istället :(
godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: A L M A

jag får låna den:D

2009-11-24 @ 15:49:36
URL: http://ellamor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lät int illa, bra kommentar du fick där ;)



sv. Jaa vekrligen! :D

I veckan är det skola tills på lördag (ja vi har skola även den dagen, ska informera dom elever som söker sig till vår skola), och sen så är det hockey tisdag, torsdag, lördag som gäller! Själv? =)

2009-11-24 @ 16:58:03
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Emelia

Och vilka va dom andra tre filmerna du ladda hem? jag behöver film tips :P

2009-11-24 @ 17:02:34
URL: http://emmee.devote.se
Postat av: saga

hahaha, jag är ju smart xD

2009-11-28 @ 16:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0