Idol!



hej, nu har jag just suttit och tittat på idol, tove är ju bäst :) nu är de ju nyheterna och en massa skit så jag hade tänkt duscha nu ;)

på träningen blev jag typ yr och de kändes som att jag skulle svimma flera gånger! :s
och sen tyckte ulrich att jag skulle bli utvisad ;) så då tacklade jag malin ;) eller man kan inte kalla de tackla! :p jag sprang in i henne när jag försökte ta bollen ;)
och sen direkt jag kom ut och skulle spela igen så skulle vi vila :p så då fick jag typ inte spela på fem minuter så då blev jag inge svimmig mer, men sen när träningen va slut så skulle vi plocka ihop sargen och de är de värsta som finns så då sa jag till ulrich ba: nemen ojdå, nu mår jag helt plötsligt jätte dåligt jag kommer nog dö nu om jag inte får vila och då svarade ulrich ba ja gå och vila du så plockar vi ihop sargen ;) så då slapp jag de ;)

men nu ska jag sluta babbla om ointressanta saker och hoppa in i dushen istället ;)
hejdå♥ skriver kanske nån fler gång ikv :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idool här me ;)

sv. Jaa det tycker jag! Twilight kanske inte är i allas smak, för jag vet flera som inte gillar filmen, men jag tycker du ska testa se ;) Och sen, läs boken! Det är ett måste, den är huur bra som helst, fast filmen är så bra som den är enligt mig så är boken 70ggr ännu bättre.

2009-11-13 @ 22:52:42
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Linnea :>

nice med idol :)



sv: hihi ja det blev det också :p

2009-11-14 @ 00:44:27
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: MT

Ja, det har jag gjort! :9

2009-11-14 @ 19:30:39
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0