alla har vi varit små ;)

jag hade först inte tänkt skriva nå mer ikväll men efter att jag läst sagas gamla blogg så vart jag ba tvungen ;)
saga hade gjort nå grejs då man ska bläddra igenom inkorgen och ba stanna och skriva upp de smse, titta vad fint jag skrev då ;)

men fan satans jävla fittgris! :( de snöar ju för satans helvete!! ;-(
jag har alltid andvänt så fina ord :D

sen saknar jag den tiden då man inte hade nå vett! :D
jag är den till vad blir de nu (låtsas skriva i luften xD xD), höger ;)
hahah saga har helt mycke kläder på mig och jag har typ inga :P



titta in på hennes blogg och kolla på alla knäppa saker man höll på med förr i tiden! ;)

Saga Linnéa (kanske något mer namn) Antonssons Underbara Blogg!   <----KLICK

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

sv: jo det tror jag också :p

2009-11-09 @ 20:45:40
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. Haha precis! En proffsfotograf i framtiden kanske ;)

2009-11-09 @ 21:12:33
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0