halsband

asså jag tänkte skriva igår men de gick inte för våran datamus gick sönder, sen på kvällen kom alma hit med en mus men då orkade inte jag sitta vid datorn :P
så därför blev de inge bloggning igår ;)


igår fotade jag typ hela dagen och jag testade lite nya saker, jag gjordre till exempel en reflexskärm ;) med ett kartong lock och folie ;) jag trodde inte att de skulle funka men de gjorde de ;) sen andvände jag massor av olika färgade papper att fota ett halsband på, de ser ut dom att de är olika halsband men de är samma hela tiden... :P
men asså vissa bilder kan vara väldigt dåliga.


jag andvände alltså 8 färgade papper och ett halsband







jag hade tänkt ladda upp dom i full storlek men de dampade så de fick bli mineatyrer istället ;)
men om man klickar på bilden så visas den större, och sen ser de ut som att halsbandet ibland är guld och ibland silver men de är alltid silver ;)
jag märkte att den med rosa bakgrund inte finns, skit samma, dom flesta bilderna blev inte så bra men de va skoj å fota i alla fall ;) som tur är vill jag inte bli fotograf när jag blir stor, jag ska bli polis :D

vilken färg va finast? ;] om man måste välja någon av dom fula. alla måste svara ;)

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Snyggt!

sv. Haha xD Jyri, världens bästa spelare enligt mig, som hoppas där på bilden B-)



Okej, åh nej jag vill inte att Calle ska åka, eller, jag vill inte att nån alls ska åka nu när dom bara är 3 st kvar, vill ha kvar dom alla 3 !

2009-11-29 @ 11:36:48
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: ida

slut :( jag kan inte bli polis :'(<3333

2009-11-29 @ 15:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0