22 november

våran dator är snaaaabb :D
helt jäkla underbart ;)
min morbror är en räddare i nöden, hehe ;) nu kan jag till och med ladda hem filmer ;)
och inte nog med de! han ska fixa photoshop till mig! ;D
alma, loke, stefan och marielle va alltså å åt här och de va ganska skoj, förutom när vi va ute med massa bögar och sen kom de nån i skogen och så vart de lite hemskt :S


asså jag är rädd att datorn kommer bli seg snart igen :( jag får vara lite försiktig med den ;)
hoppas jag får en egen dator i julklapp då kommer jag va jätte försiktig med den! ;)
snart äre ju one tree hill och efter jag sett de ska jag hem till saga och så ska jag linnea och saga se wallander den nyaste alltså läckan.
nu ska jag äta, sen måste jag berätta om en liten cp sak med min tv! :(
hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Yey, härligt att datorn blivit snabb ;)

2009-11-22 @ 16:59:22
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0