20 november

hej, väldigt dåligt med inlägg nu, men de blir så när man har annat för sig ;)
till exempel att vara sjuk? jag har fått biverkningar efter vaccinet igår, så de blev så jag inte for till skolan idag. jag har legat i sängen och haft feber och ont i armen :(
heheh sen när jag smsa min tränare att jag inte skulle komma på träningen så är han alltid lika rolig, som nu till exempel: jag- jag kan inte komma på träningen ikväll, jag har fått feber från när jag vaccinerat mig.
ulrich- men klenmilla! inte nu igen! SUCK! är du dålig? eller är du "bara varm"? säg att du är med på söndag annars börjar jag gråta...

hahah han är ju lite skojig, varje gång jag säger att jag inte kan vara med svarar han alltid med något skojigt ;)

hoppas ni mår bättre än mig ;) hejdå♥


Kommentarer
Postat av: nea

jodå klenmilla! haha jag ska börja kalla dig klenmilla! :D

2009-11-20 @ 19:22:27
Postat av: MATILDA

Krya på dig !



sv. Jaha, hehe ja då förstår jag ;) Själv är jag int så spruträdd, vilket jag är glad över! ;P

2009-11-20 @ 21:27:22
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: A L M A<3<3

ne helt gratisXD

2009-11-20 @ 21:45:18
URL: http://ellamor.blogg.se/
Postat av: saga

vad bra att du mår bättre nu!:) haha ulrich va lite rolig;)

2009-11-20 @ 22:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0