13 november


idag är de ju fredag den trettonde men jag kan inte påstå att jag har haft så otur ;)
jag har inte ens gjort illa mig ;) sen mår jag lite bättre idag också ;)
de vart väldig många ;) nu ser jag men de blir liksom ba så xD

vi hade typ tre läxor till idag och allt gick bra ;) sen fick vi veta matteprovet, men eftersom marielle är min moster så har jag redan fått veta de men jag fick ett rätt mer än vad hon hade sagt, jag fick 28 av 33 ;) linnea fick ett poäng mer än mig, hon är så himla duktig! hon får alltid jätte myck rätt! saga är också jätte duktig men jag har glömt vad hon fick på matteprovet ;)

nu tror jag jag ska försöka göra bort lite läxor sen imorgon kanske jag ska vara med saga å linnea eller jag ska i alla fall va med dom i helgen å på söndag har vi innebandy match, och på imorgon ska jag ju fara och se en hockeymatch för första gången men jag vet inte så mycke mer, jag vet bara att jag ska följa med farfar och mattias ;P

hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Haha härligt, en bra fredag den trettonde för dig då! ;)



sv. Jaha :/ Men den snön kommer nog snart, snart riktig vinter-snö hos er också!

2009-11-13 @ 15:01:53
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0