12 november



hej, jag sitter här och är helt slut! jag har ont huvudet och näsan är helt igentäppt, och de är helt tjockt i skallen och jag känner mig som en zombie! :(
jag har känt mig så i en vecka nu efter att jag har varit sjuk.

idag i skolan har vi fått massa läxor tror jag, jag har inte så bra koll, så jag måste först försöka komma ihåg all läxa sen kan jag göra den ;) men de vill jag inte, men de är väl bäst att man gör de ändå ;)

oj nu näs jag nyss ut halva hjärnan :P men jag ska titta på lite bloggar, sen blir de nog middag, sen får jag plugga plugga plugga! :(
hejdå♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh så jobbigt, du får ta å bli bättre !



sv. Haha ja det är väll ganska ås mycket =)

2009-11-12 @ 17:15:01
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0