100!

jag märkte nyss att de här blir mitt hundrade inlägg.

idag har ju jag varit å kollat på en hockeymatch och de va super skoj ;) från och med nu älskar jag hockey....
löven vann med 5-4 mot växjö i förlängningen :) de va ju bra de då ;) men jag fattar inte varför min släkt alltid måste skämma ut mig?! jag va tvungen å sitte fyra stolar från mattias och elmer för jag ville inte att någon skulle tro att jag kände dom två dårarna som satt där och skrek! :P





sen har jag varit med saga, vi va ute och lekte i snön ;) och sen kom de en katt till oss som typ va skit kall och då tog jag av mig min jacka och värmde den, då kände jag mig lite snäll ;)
nu måste jag gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon redan klockan 9 (xD) för klockan elva spelar vi innebandymatch mot nåt lag som jag inte kommer ihåg ;)

hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: ida tiiep

hihih du e ju lite knäpp <33

2009-11-14 @ 23:56:37
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0