10 november


jag vill ha sommar, snälla kan någon ge mig de, stugan, slappa, bada, slippa skolan, ba ha de underbart!! snälla jag vill ha tillbaka de! ;D

idag har de såklart varit skola, vi hade syslöjd, jag är snart klar med mina vantar :D jag har bara tummarna kvar ;)
sen hade vi engelska prov :/ de gick sådär, jag tror faktiskt de gick ganska bra, men de känns inte som att de gick bra! ;)

sen efter skolan tog jag en trevlig promenad i söndags snöovädret, inte för att de är söndag eller snöväder men ändå xD jag gick runt halva sävar och delade ut några kilo läxor, eller, jag gick med tre böker till saga och tre böker till linnea ;) jag kanske har överdrivit allt lite, men de tog faktiskt 35 minuter att gå med de till dom ;) och jag gick fort! :P

snart ska vi till marielle, stefan, alma å loke och äta tårta :D smörgårdstårta :D
de känns lite konstigt att träffa marielle som privat person ;) jag träffar hon ju typ bara på skolan, på mattelektionerna ;)

hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Marcus

Svar: tack :)



Ah sommar hade varit skönt, men vintern är faktiskt inte helt fel när snön har lagt sig ;)

2009-11-10 @ 18:47:11
URL: http://murvelburk.wordpress.com/
Postat av: Linnea :>

vad söt ^^



tack :) jodå, allt är bara bra :p

2009-11-10 @ 21:52:43
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0