mina julklappar + bildbomb

mina julklappar:

DATOR!!!!  mamma pappa
tofflor  mamma pappa
söt duk mormor morfar
björn borg trosor mormor morfar
småkakor receptbok mormor morfar
en super söt hund som ligger på en iten kudde mamma pappa (dom köpte den bara för att jag hade fått så lite julklappar ;) )
tuschpennor mamma pappa
flickan som lekte med elden alma och alla människor i hennes familj ;)
biocheck 200 mormor morfar
presentkort 300 mormor morfar
p99 hahah låtsas plast pistol ;) mattias jonas
puder mamma pappa
mascara mamma pappa
ansiktsmask mamma pappa
2 kuddfodral vilma och hennes familj
sånt man har utanpå täcket ;) vilma och hennes familj
lakan mamma pappa
täcke farmor farfar
2000 farmor farfar
1000 mormor morfar

jag tror de va allt kanske inte så jätte mycke men jag är nöjd med de :)
och sen har jag ju fått av ida åsen saga och linnea men de har jag ju redan visat :)

nu kommer de en bamse bildbomb! ;) om jag orkar...
jag gör de lite så här i ordning ;)

jag och mamma hade dukat jätte fint :)

dom är helt inne i kalle anka ;)


man måste ju dricka glögg och pepparkakor ;)




inte alla julklappar

sen går man och rotar lite bland julklapparna medans dom vuxna gör iordning maten ;)


sen sätter man sig ner och äter och lyssnar på när dom vuxna pratar om samma gamla tråkiga saker, vem som bor vars och vem som gör vad och vems som gjort de och vem som gjort så ;)



sen lyssnar man på jonas eviga tjat om när kommer tomten när kommer tomten



sen när tomten väl kommer ska jonas sitta och fråga han massa saker, vill ni veta vad han frågade förra året?! han frågade om tomten hade någon pung! :O psykade unge! xD



sen delar han ut alla julklapparna







typ efter tio minuter hade jag fått så mycke julklappar ;)


sen måste alla ställa sig hos tomten så alla kan ta kort :P

när tomten gått och pappa kommit in från promenaden med baloo får man höra hur helvetes varmt de va och varöfr ingen hjälpte till ;) hahahah xD


efter att man öppnat nästan alla julklappar ser de ut så ;)

sen är de datorns tur att bli öppnad. de va sista paketet jag öpnnade så jag ville ju ta lång tid på mig. jag rev försiktigt bort papperet men när jag såg att de stog acer och att de va en dator på kartongen gick de fort, jag slet bort papperet och öppnade utt kartongen, sen srek jag, jag sprang runt i huset och på något konstigt sätt hamnade jag ute i snön utan skor. jag va helt hysterisk, efter att jag kommit in och lugnat ner mig börjad jag skaka, jag skakade skit mycke :P jag va ungefär som hon på reklamen typ hon som typ springer runt i huset för att hon typ har vunnit på en trisslott eller något? :P hahah xD

nu har de snöat skiiiiiit mycke, lägger in bilder på de sen ;) hejdå♥






Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehe ja..XD kan fortfarande inte se bilden.. :( kan se alla andra i detta inlägg dock och jag är sååå avis på att ni har tomte! :P

2009-12-27 @ 14:53:45
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Bella ♥

De verkar som du haft en superrolig jul (:

Allt bra ? :)

2009-12-27 @ 16:12:27
URL: http://lifewhitbella.blogg.se/
Postat av: A L M A<3<3

han sa: har du en snopp!

inte pung

2009-12-27 @ 17:46:39
URL: http://ellamor.blogg.se/
Postat av: ida <33

hahah du e ju roliG <33

2009-12-27 @ 22:16:07
Postat av: ida <33

hahah du e ju roliG <33

2009-12-27 @ 22:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0