JULkänsla!

hej, nu va de ett tag sen jag skrev va? ;) men saga har sovit här igår till idag och sen har jag varit i stan och julpyntat, GANSKA TIDIGT! :P
saga sov alltså hos mig inatt, linnea va också hos mig då och vi såg på idol :) jag fick fan damp! :P
linnea har skrivit om mitt lilla dampubrott, jag kan kopiera de ;)

Sen så när Tove åkte ut så skrek Camilla hur högt som helst och kastade kuddar på tvn.. Ojojoj, Camilla då! När jag gick hem sen så sa jag att det snöade. Jaha, då skulle hon springa ut med nattlinne och barfota.


och jag skrek inte lite heller, jag satt typ och skrek i 3 minuter :p så nu har jag ont i halsen :( men jag fattar inte hur fan i satans jävla helvete calle kunde gå vidare?! :O de va ju helt cp sjukt! :p


idag på stan hittade jag massa julklappar, nu har jag typ nästan inga julklappar kvar att köpa! :(
sen fikade vi på station och då gjorde vi en lite trevlig sak :)

sen har vi julpyntat nu :D de är jätte mysigt på mitt rum ;) fast imorgon lär de vara väldigt stökigt igen! :( :P
de får bli en liten bildbomb igen ;) jag har bombat ganska mycke nu på sista tiden....
inga fina bilder men ändå :)

nin och sagas frukost ;)

alla ställen jag har julpynt på ;)

mitt mysiga lilla jultäcke ;)











lite stökigt men skitsamma ;)




mitt mysiga lilla julträd ;)



Kommentarer
Postat av: A L M A<3<3

jag vet det ä rhelt jävla cpstört, vem fan kan rösta på calle balle?! asså vad fan tove äger ju, det var ju erik och tove som skulle tävla mot varann nästa vecka sen skulle tove vinna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-06 @ 11:42:35
URL: http://ellamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0