ja då va de det lilla problemet att komma på en rubrik

asså jag tycker så här... vad fan är de för mening att följa min blogg om man inte ens läser den? de är väl ändå ganska onödigt? säg istället ne din blogg suger och du är cp istället fö att säga ja visst jag älskar din blogg den är så fin och sen aldrig ens kolla på den å kanske lägga till den på bloglovin i två dagar och sen ta bort den? de borde ni väl ändå fatta att de är ganska fjolligt, och om ni slutar följa min blogg så kan ni väl slänga in en kommentar och säga att min blogg suger?
men de finns ju trevliga personer som följer min blogg och faktiskt läser den :D:D
så ni som tittar in på min blogg och verkligen läser den, varför inte lägga till mig på bloglovin? ;)
klicka då här :]

Nu ska jag sluta klaga ;)

idag spelade vi match och de gick skit bra men vi förlorade tyvärr ändå :( med 2-0, men dom va ett år äldre och dom hade till och med 94 med i laget så de är inte så konstigt att dom va lite lite lite bättre än oss, vi förkänade endå att vinna :)
sen har jag julpysslat lite mer och slagit in lite julklappar :)
men nu ska jag strax äta hejdå ♥



visst blev granen lite mysigare efter att vi klätt den ?;) men ful är den ändå :]
lägg märke till att de är jätte mycke snö ute på altanräcket :D



Kommentarer
Postat av: LINDA - [lindasofiedahl.blogg.se]

Sv: Tack, men det är min kusin som har gjort den. :)

2009-12-19 @ 18:13:50
URL: http://lindasofiedahl.blogg.se/
Postat av: nea

haha, jag såg Saga i bakrunden jag! ;D

2009-12-19 @ 18:50:42
Postat av: LINDA - [lindasofiedahl.blogg.se]

Sv: Haha tack, men så duktig är jag inte. ^^ Men är glad att jag gjorde det ändå. :D

2009-12-19 @ 20:16:22
URL: http://lindasofiedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0