erik, tove, calle ;)

hejhejhopp:)
idag på stan skulle ju erik och calle sjunga tove sjöng också. jag tycker dom alla sjunger bättre i verkligheten. bara jag som tycker de? Aja i alla fall, jag såg inte ett skit dom stog på världens sämst ställte! jag såg dom bara när dom signerade skivorna då stog jag typ längst fram :) jag tycker skit synd om dom, dom satt och signerade skivor i typ 3 timmar.... ganska drygt borde de va. jag har lite bilder som jag tänkt lägga in sen, dom är jätte dåliga för jag tog dom med mobilkameran och jag va tvungen att zooma jätte mycke :(
jag köpte ett par jeans sen köpte jag inge mer.

när vi bowlade gick de inte så bra, min tumme låssnade :(
så efter 40 minuter fick jag kasta med vänster ;) men de gick faktiskt bra, jag fick 2 strikar ;) nu ska jag titta på guds tre flickor sen ska jag se film med familjen, mamma och pappa har bröllopsdag idag, dom har varit gifta i 8 år nu :)

hejdå♥

Kommentarer
Postat av: yasmine modell och mamma

ha en fin kväll

2009-12-28 @ 20:09:45
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: nea

haha, nu har min mamma och pappa typ varit gifta i typ 20-25 år ;)

2009-12-28 @ 23:58:32
Postat av: A L M A<3<3

ja:]

2009-12-29 @ 11:46:22
URL: http://ellamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0