9 december

hejhej
nu har jag lite brottom om en halvtimme har vi träning och saga kommer nog strax :)
idag på skolan fick vi instuderingsfrågor till biologi provet och då fattade jag att de inte ens är lönt att jag pluggar! jag kommer inte kunna någonting! ;(

farmor och farfar är hos oss nu för mamma jobbar och pappa har varit på kurs han kom nyss hem han har varit borta i tre dagar, dom fick typ se en hockey match och då va de värsta kärringen där som hade damp :P hahah de såg jätte roligt ut när pappa hermade henne ;)

herregud! nu är de inte alls länge kvar till julafton! :D skit skoj ju! ;D jag vill få julklappar! :p

hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: idaaaa DAAAAAAAHHHH

haaahhha ja du e me å gustav ;D;D

man nääää den suger !.....

asså gud !

jag har inte köpt julklappar till dig :(<33333

2009-12-09 @ 18:39:12
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0