25 december

9 dagar kvar till julafton! :D


vad är bättre än snö just nu?! :D INGET!!! och gissa vad som händer nu! DE SNÖAR!! :D:D mycke!
de har säkert snöat 100 meter imorgon :D om de fortsätter snöa så här mycke :D

idag har vi ju hållit tal på skolan ;) jag pratade om grisar, och linnea pratade om apor, halva tiden pratade vi typ om varann xD jag gämförde linnea med en gris och hon gämförde mig med en babian...
hahahah xD
idag hade vi biologi och då fick jag en biologi bok :) jag hade ju liksom råkat tappa bort den andra men nu kan jag i alla fall plugga :( men jag har en känsla av att de inte ens är lönt att jag gör de för jag kan inget! :P och jag kommer inte kunna mer efter att jag pluggat för jag vill inte lära mig något om spindelevertaber! xD

jag lovade ju att lägga ut mitt tal här på bloggen så de är väl bäst att jag gör de, men de blir om ett litet tag ;)
hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0