14 december

gud vad härligt! nu är de bara tio dagar kvar till jul! :D

idag har de varit kortdag som alla andra måndagar :)

efter skolan va jag helt galen xD jag och linnea skulle egentligen plugga men när jag är på flummhumör går de inte så bra.... jag låg på golvet och skrattade och jag kände mig verkligen som saga! xD (förlåt :P) hahah jag typ hoppa runt som värsta flamingon och lät som en apa xD
hahah och sen när jag väl lugna ner mig så börja linnea flumma :P

vi spelade även in wallander och de gick väl sådär :P linda ringde stefan och sa att han skulle köpa bindor och då va de lite skoj :P vi improviserade bara :P linnea va stefan och jag va linda...
S-tjena linda, jag ska fara och handla behöver du något speciellt?
L-ehm, jaa bindor, jag bad pappa köpa de men han har ingen koll på sånt.
S-va va sa du?
L-BINDOR
S-bla bla nåt (hon sa nåt skoj som jag inte kom ihåg :P)
L-du ska köpa bindor
S-jaha bindor okej
L- aa precis
S-vad ska vi äta till bindorna då?

HAHAHAHAHAH xD
så jäkla fult! :P

aja nu ska jag gå ner och träna lite på mitt fina tal om grisar, jag kan visa det imorgon ;)
hejdå♥

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha ;) jag e stolt :D <33

2009-12-14 @ 21:26:33
Postat av: Emilia & Maja

Hej! Vi har inte bloggat på länge för att vi har startat en ny blogg, hoppas du vill titta in på den istället, kanske börjar vi blogga på våran gamla blogg igen, men just nu är det kafferep.devote.se som gäller :) Kram

2009-12-14 @ 21:58:09
URL: http://beautyrushme.devote.se
Postat av: saga

haha tack;)

2009-12-15 @ 12:11:43
Postat av: DLC

sv: samma här ;D

jo det är bra med mig ..

2009-12-15 @ 15:09:51
URL: http://bbebot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0