5 januari

Hoppas alla har haft ett fint 2014 än så länge. Nyårsafton firades med Selma, Emma, Saga och Linnea. Vi spelade bland annat lite spel, twister, och var nära på elda upp ett träd, haha. Början av januari har spenderats framför bästaste Teen Wolf, med fina vänner och framförallt sovandes men har också övningskört lite. I fredags for jag till Emelie i vännäs, Celina, Emma, och Emelie var också där, vi spelade kinect, byggde pussel och jag och Celina sov över. Igår när jag kom hem var jag med Saga, Selma och Emma, vi spelade med andra ord och jag och Emma delade med oss av våra snygginglistor. Idag har jag bara tagit det lugnt och njutit av ledigheten och haft ångest över onsdag. Efter middagen for vi till mormor och morfar och tittade på gamla filmer från när mamma var liten! Sitter just nu och tittar på Charmed och funderar på att göra lite skolarbeten..
Herrejävlar vilken hottie alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0