20 januari

Måndag, måndag, måndag.. Ligger stationerad i sängen och tittar på Charmed som vanligt. Igår var en bra söndag! Jag vaknade vid 11 och efter att jag ätit lunch gick jag ut med baloo i skogen. Det var så otroligt fint ute med de vita träden och den strålande solen. For på gymmet vid fem och tränade ben och rygg, har otrolig träningsvärk i ryggen. När jag sedan kom hem så duschade jag en snabbis och gjorde en smootie och lite frukter. Tappade upp ett bad och tände en massa ljus och låg sedan där i två timmar och åt och läste en bok. Det var så himla skönt! Det suger att det troligtvis var sista gången eftersom att vi ska göra om toaletten snart. Jag ska nu se klart det här avsnittet och sedan gå och lägga mig, försöka sova 8 timmar för en gångs skull!
Oh my god...

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer bilder på dig på din blogg!

2014-01-22 @ 19:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0