10 januari

haha det här är vad jag har haft för mig idag (Y) Eftersom att alla andras hårddiskar har börjat crascha så är jag livrädd att min också ska göra det så därför vill jag vara på den säkra sidan, haha! Ne men nu är jag i alla fall klar med den där uppgiften så det känns skönt! Känns också skönt att jag har överlevt tre dagar i skolan, nu måste jag bara stå ut 48 dagar sen är det sportlov! Hösten var helt ärligt förjävlig på alla plan så jag hoppas verkligen att det här året kommer bli bättre, men det tror jag faktiskt. Jag menar sommaren är alltid underbar, sen ska jag till stockholm med massa kompisar och se gavin degraw i mars, yran, jag ska ta tag i min tattuering, jag fyller fan 18 och sen hoppas jag på att kanske fara utomlands också. Åh jag är så taggad. Hoppas det här året blir det bästa någonsin. Men nu → serier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0