8 april

Sitter här och gruvar mig för de kommande 10 säsongerna av beverly hills 90210, har typ problem att ta mig igenom det första avsnittet haha ne men det ska väl bli kul... Har börjat se om teen wolf nu så som tur är så väger det upp det hela! Hade en riktigt fin helg, på lördagen träffade jag selma, emma och saga och vi slog in linneas födelsedagspaket och skrev en lista på saker vi ska hitta på i sommar! Vi gick sedan upp på taket och satt där och myste ett tag. På söndagen var det födelsefika hos linnea som gällde, väldigt trevligt! På kvällen var vi hos malin och johanna, tittade på gamla bilder och åt marängsviss. De hade tänt massa ljus och gjort upp en eld och det var hur mysigt som helst och jätteroligt att träffas allihopa. Nu ska jag plugga äckelmycket och sen duscha, adios amigos.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0