13 april

Har haft en perfekt början på påsklovet än så länge! I fredags hade vi en lugn dag i skolan, efter att vi slutat satt jag, emma, celina, johanna och olle kvar på skolan ett tag. Efter halv 4 gick jag, celina och emma till balder, vi åt tacobuffé och firade lov. Efter att vi ätit klart åkte celina hem och jag och emma gick och hälsade på linnea på sitt jobb på cafe station. Vi satt där och pratade ett tag tills bussen gick, tog det sen bara lugnt hemma. Igår på dagen såg jag lite beverly hills, körde till ratu och satt hos farmor och farfar ett tag. På kvällen var jag med emma, selma och saga. Först var vi hos selma och elsa the dog, KANSKE DEN SÖTASTE HUNDEN NÅGONSIN. Gråter typ så himla söt hon var, går inte ens att beskriva! Idag har jag varit i stan med mamma och pappa, agerade osäker taxichafför och körde runt lite överallt. Åt lunch på utopia och jag shoppade lös på ÖB haha. Ikväll ska jag va med friendos och hoppas på att få hälsa på elsa the dog. Imorgon blir det våffellunch hos saga, på onsdag ska jag spela laserdome och på fredag ska vi på middag hos farmor och farfar tillsammans med kusinerna. Kommer bli ett bra lov med andra ord! Förutom att jag måste plugga jävel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0