15 september

ja men helvete vad det tjatas på att jag ska blogga. Vad ska jag skriva lixooooom. I fredags var jag i alla fall med Emma, Selma och Saga, kvällen spårade som vanligt och slutade med att vi låg och skedade på studsmattan. Igår var jag med Alma ett litet tag och hon epilerade mitt ben vilket gjorde svinit ont. Efter det hade jag tänkt åka på gymmet men min tagg fungerade inte så fick lov att träna hemma istället. Sedan åt jag, pappa och Mattias middag hos Alma och Loke. Vi spelade pingis och Alma skjutsade runt oss på sin moppe, haha livsfarligt. Senare på kvällen for jag på hallen och tittade på Malin och Johannas match tillsammans med Selma och Saga. Efter det for vi hem till Selma och då komme Emma också, vi käkade goglass och hade det mysigt som vanligt. Idag har jag massor av saker att göra och ska även träffa Emma, Saga, Linnea, Selma och hennes kompis ett litet tag. Nu ska jag ta och baka ryttarkaka och jag hoppas att Saga, Alma och den anonyma kommentararen är nöjd nu.

Kommentarer
Postat av: saga

m m mmm ryttarkaka, ska vi ses till veckan eller? ;D

2013-09-15 @ 20:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0