7 oktober

Det känns som att hela världen vänts upp och ner, igår skrev jag ett utkast på bloggen där de stod "allt är så himla bra nu och jag kan inte minnas när jag sist mådde så här bra. Trots att skolan tar kol på mig så lyckas jag ändå vara hyfsat positiv. Imorgon släpper Justin ny musik och inte nog med det, de kommer en ny låt varje måndag! OCH INTE NOG MED DET, jag snapar med Linus Svenning" osv. och sen idag.. Ja då hittas en nära vän död efter att ha varit försvunnen i 8 timmar. Det här har nog varit den tyngsta dagen i mitt liv och jag kan fortfarande inte fatta att det är sant. Det är så orättvist, overkligt och tragiskt, jag är helt förstörd. Aldrig någonsin kan man föreställa sig hur det känns att förlora någon i sin närhet. Även om jag och Linn kanske inte stod varandra sådär superduper-systrar-nära så är hon en väldigt fin vän som alltid var possitiv, omtänksam och trevlig! Tankar och styrkekramar går till hennes familj & nära och kära.
Vila i frid Linn❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0