28 maj

Einar chillin' in the sun.
Tjalooo (??) Vädret gör mig på så himla bra humör och det faktum att det bara är 8 skoldagar kvar gör det bara bättre. Let's see, i fredags följde Emelie med mig hem och sedan kom Emma. Det spårade totalt, tillsist var jag, Emelie och Mattias sjöblöta. Sedan käkade vi lite kladdkaka och såg teen mom. På kvällen var jag  på middag hemma hos Saga tillsammans med Johanna, Malin, Emma, Selma och Linnea. I lördags vet jag inte riktigt vad jag gjorde, städade osv. På kvällen for jag på sävars höjdpunkt, ankracet, och där spårade Jonas och det blev lite pinsamt. I söndags var det dax för sävars andra höjdpunkt, marknaden. Efter det kom Emelie och hennes pojkvän förbi. På kvällen pluggade jag lite och sedan tog jag ett långt skönt bad.Nu gör vi typ ingenting på lektionerna och det känns bara onödigt att vara på skolan. Imorgon gör jag i alla fall bort spanska muntliga, hahahah kommer gå åt helvete. Och förhoppningsvis gör jag också bort engelska muntliga, då har jag bara en uppgift kvar. Så jäkla skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0