2 maj

nu är jag less.. har varit sjuk nu i en vecka och det verkar inte ge med sig.. Enda sedan jag kom hem från stockholm har jag haft ont i huvudet till och från, i torsdags, fredags, lördags och söndags var det värst men jag for till skolan på fredagen ändå. Klarade av två lektioner sen blev mamma tvungen att komma och hämta mig. Frös ihjäl och hade 40 grader feber, har sedan haft alla möjliga åkommor haha. Som sagt, huvudvärk, feber, ögoninflammation, öroninflammation, nästan halsfluss, och illamående. Börjar bli bättre nu men är helt slut i både huvudet och kroppen. Ska väl försöka plugga lite idag, i guess, har missat så jäkla mycket i skolan nu de sista två veckorna. Och imorgon är jag tvungen att fara till skolan eftersom att det är nationella prov i engelska.. well well nu ska jag se mio min mio och tagga att det bara är en vecka kvar till lilla Einar flyttar hem till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0