7 juni

Så fruktansvärt skönt det är att vara ledig, längtar så himla mycket till på torsdag, ska sova som fan! Tills jag börjar jobba dvs.. inte taggad alls. Känns bara jobbigt. Typ plocka ogräs och kratta och sedan få min lön på 3000 kronor i september. Aja, ska sluta vara så negativ nu. Igår hjälpte jag mamma och pappa att måla huset och låg ute och solade, så nu får jag hoppas på att jag blir lite brun, men så länge vädret håller i sig ska det nog gå! Myser med Einar nu och tittar på vänner och ska snart fixa mig lite lunch. Idag ska jag baka och fortsätta måla och sen får jag se om jag hittar på något ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina ni är!

2013-06-07 @ 12:55:26
Postat av: Cajsa Lindahl

naww,sööööta misse! :D

2013-06-07 @ 14:51:36
URL: http://cjssong.blogg.se/
Postat av: Linn vestermarkkkkkkk

Så himla söt! :')

2013-06-07 @ 20:35:25
Postat av: Anonym

Sex sex sex !!!

2013-06-08 @ 00:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0