5 juni

Oj vad alla tjatar i kommentarerna, ne men seriöst jag fattar inte varför folk läser min blogg. Skriver aldrig och när jag väl skriver så är det totalt ointressant så ja, sluta ba läsa haha. Ända anledningen till att jag fortfarande bloggar är för att jag ska kunna titta tillbaka och läsa sen. Nog om det.
Har haft en super helg i helgen som resulterat i en blå tånagel, ömma revben och enorm slitenhet, haha så går det väl på yran antar jag. I fredags efter skolan följde jag med Emelie till hennes farmors lägenhet, satt där och snackade ett tag och sedan for jag till Mikkans lägenhet där Malin och Johanna var. Vi gjorde oss i ordning osv och sedan for vi till brännbollen, efter det for vi tillbaka till Mikkans lägenhet och bytte om, sedan for vi till campus där festivalen var. Träffade människor, lyssnade på grym musik och hade allmänt trevligt! Publiken var helt galen under hoffmaestro och vi ramlade några gånger. Folk hoppade på mina fötter och armbågade mig i huvudet (eftersom jag är så jäkla kort) och tillslut fick jag typ panik och var tvungen att gå iväg och tappade bort mina kompisar, haha. Kom hem till Mikkan vid typ halv 6 kanske och däckade direkt, vaknade sedan vid 8 och var lagomt död. Åkte hem till sävar, duschade osv och försökte sova men gick inte så bra. For till Mikkan sen och vi fixade oss, for sedan till ersboda och grillade, efter det drog vi vidare till festivalen. Lika trevligt denna kväll, förutom att Malin tappade bort sin plånbok och telefon. Höll på bli mosad än en gång och tappade därför bort alla igen. Efter att Nause spelat blev det lite halvdött och vi gick ner till stan med lite folk, käkade på max och slutade med att vi satt i någons rum på Mikkans elevhem. Efter att Johanna och hennes kompisar tagit bussen halv 7 somnade jag och Mikkan. Jag tog sedan bussen hem typ ett eller nåt, haha kommer inte ihåg, var så himla trött. Segade hela dagen och slocknade rätt så snabbt då jag gick och la mig. Sammanfattningsvis har helgen varit riktigt riktigt bra!! Träffat jättemycket trevligt folk och musiken var verkligen sjukt bra. Ingen aning vad jag gör i helgen, taggar sommarlov typ. Nästa vecka spelas det brännboll på måndag och på tisdag har vi sovmorgon till 12 sedan ska klassen leka lekar... onödigt, skulle ha kunnat ha sommarlov nu men näeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0