29 juni

hahahahaha tänkte bara visa vad mina pengar går till.. mat. bara mat.
har nu gjort bort två veckor av sommarjobb och jag är så otroligt less. Visst får jag göra lite olika saker men varenda arbetsuppgift tar en hel dag och om man plockar ogräs/krattar/klipper gräs hela dagarna så blir man väldigt less.. Har till och med träningsvärk men det tar jag som en possitiv sak! beach 2020 eller nåt!! Igår var det i alla fall begravning i kyrkan och jag fick hjälpa till under gravsättningen genom att hissa ner kistan. Kändes lite skrämmande faktiskt men samtidigt var det ganska intressant, min handledare förklarade lite hur allt går till osv. Men tanken på att det låg en död människa där i kistan kändes bara så sjukt, den där människan kommer snart bara vara jord. Usch det är så hemskt! Har tänkt ganska mycket på det på slutet faktiskt och döden skrämmer verkligen mig. Har inte varit så rädd förut men nu.. tänk att man en dag helt plötsligt inte kommer leva, sen grävs man ner 2 meter under jorden för att ruttna. Vad händer sen liksom? nej fy. På rasterna brukar vi alltid spela poker och jag förstår fortfarande inte reglerna haha. Det var någon gång då jag ba ba men åh jag hade inget och så dom ba nej men du vann spelet, och jag ba hahah jaha... inte lätt.
Igårkväll var jag i alla fall hemma hos Saga och såg Wallander med hennes mamma och systrar som back in the days! Var väldigt kul att träffa dom allihopa, känns som att det var sjukt länge sedan. Idag ska jag måla klart det sista på huset och börja packa husvagnen lite. Annars har jag inga planer, är otroligt trött och har ont i kroppen osv så ska nog bara ta det lugnt. Nu vart det här ett väldigt långt och ointressant inlägg(as usual) men det blir så om jag inte skrivit på länge. Blabla. Adios amigos(fick fucking C  i spanska btw), hoppas ni har haft ett bra sommarlov än så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0