18 juni

hahahah kan inte ens fatta att jag la ut den där bilden... jag orkar inte min blogg. jag är så jävla dryg.
Andra arbetsdagen avklarad! 12 to go! Idag har vi fortsätt kratta klart och efter lunch började vi städa i minneslunden, plockade ogräs och rensade skräp och gräs från grusvägarna. ONT I KROPPEN för att inte nämna alla miljontals myggbett! På vägen hem ringer jag Ida som idag tagit körkortet!!!!! Pratade med henne ett tag och sedan kom mormor och morfar hit och jag pratade lite med dom. Under middagen satt vi och snackade om ifall vi ville bli begravda hela eller kremerade men det lät mer såhär ''vill du bli uppäten av maskar eller eldas upp?'' efter lite research kom jag i alla fall fram till att jag inte vill bli kremerad, mamma vill ha ett evigt liv och pappa tyckte inte det spelade så stor roll eftersom man ändå var död. Haha har fått höra så himla många historier dom här två dagarna på jobbet och jag blir typ rädd, kommer drömma om zombies som kommer upp ur gravarna medans jag sitter och plockar ogräs på deras gravar, hahah. Efter middagen for jag och mamma ut och gick och sedan har vi planerat den kommande Stockholmsresan som kommer inkludera bland annat gröna lund, gamla stan, naturhistoriskariksmuseumet, vasamuseumet osv, personligen är jag dock mest taggad på Cubus hehe. Nu är det snart dax för sängen tillsammans med fifty shades!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt :)

2013-06-20 @ 21:50:11
Postat av: Hehehehe

Det där var ingenting ju, I've seen worse of you ;)

2013-06-22 @ 21:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0