12 juni

SOMMARLOOOV. Känns dock inte som så men ändå, så jävulskt skönt! De här tre sista dagarna har varit riktigt onödiga i skolan. I måndags hade vi brännbollsturnering, efter lunch började det hagla och allt blev inställt. När jag kom hem såg jag klart sexte säsongen av vänner och började om med oth. Målade sedan lite på kvällen och fortsatte se oth. I tisdags hade vi klassens dag, började 12 men var dock ändå tvungen att ta 9 bussen in till skolan så jag käkade lunch på subway med Emma och Celina. Det slutade med att vi bara fikade i en kvart och det kändes rätt onödigt, haha åkte in till stan för att äta och fika liksom. Sen när jag kommer hem fikar jag igen, händelserik dag!! Började bråka med Mattias ganska ordentligt och tänkte ge igen på kvällen genom att he bostongurka i hans säng. Tyvärr var den slut så jag hedde majonäs osv på hans kudde. Var väl inte smartaste idéen eftersom att han sedan kletade kudden i min säng.. Så ja, game on bitch.

Kommentarer
Postat av: Emmmse

Sexte!! Hahahaha sluta

2013-06-12 @ 22:30:59
Postat av: Anonym

kan du inte börja lägga upp lite bilder i ''vardagsinläggen''? blir roligare att läsa då:]

2013-06-15 @ 12:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0