3 juli

Hellu, är hemma på lunch nu och taggar att jag bara har två och en halv dagar kvar! I lördags gjorde jag inget speciellt, var bara hemma och tog det lugnt. I söndags var det brunch hemma hos mig tillsammans med Emma, Johanna och Selma som gällde. På kvällen var jag med Emma, Johanna, Malin, Selma och Saga, spelade kort och åt chokladfondue, jättemysigt. Trots att jag skulle upp 7 på måndagen somnade jag inte förrän vid 2. Jobbade hela måndag och på kvällen var jag med dom igen, spelade poker och Johanna dödade min rygg och det känns inte ens bättre. Arbetsskada, ska sjukskriva mig. Igår, trots spöregnet plockade jag ogräs i häckarna hela dagen, det vägdes dock upp när mamma och pappa kommer hem med en iphone! Eftersom min htc gett upp ordentligt nu på slutet så var jag verkligen i behov av en ny telefon så det fick bli en 1,5 månads för tidig födelsedagspresent. Är ensam hemma nu eftersom dom andra är ute i stugan, så efter att jag slutat ska jag också ut dit, men först, 3 timmars gräsklippning!

Kommentarer
Postat av: johannaa

hahah åh förlåt:( hoppas lite stugan och solning hjälper sen:*

2013-07-03 @ 21:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0